Nyt on viimeinen viikko työssäoppia takana
ja perjantaina sitten pitäisi olla #valmismaalari !!
Koko työssäoppiaika, kolme ja puolikuukautta, meni hirmu nopsaan
ja paljon on tullut opittua.
Tykkäsin työssäoppimispaikastani
ja sielä aloitankin maanantaina palkallisen työn! :)
Alla pari kuvaa ja vähän tekstiä, mitä tein vielä tälläviikolla.
Maanantaina
hioin, pohja- ja pintamaalasin yhden vessan katon.
Maalasin myös kaksi tehosteseinää, molemmat kahteen kertaan.
Pesin myös rissan, pensselin ja rajaajan.
Tiistaina
hioin, pohja- ja pintamaalasin yhden kotelon sekä maalasin kaksi
pientä seinän pätkää.
Keskiviikkona
maalasin yhden lipan, korjailin seinien alareunoja,
yhdeltä "parvekkeelta" paikkamaalaus,
laattojen reunoissa olevien akustojen maalaus.
Pohjamaalasin myös kolme pientä vessan kattoa.











