Maanantaina
menin Tiiriön K-Citymarketille ja
siellä saumakohtien ja ruuvinkantojen kittaus.
Sieltä sitten Ruununmyllyyn,
ja yhden pienen seinänpätkän pintamaalaus.
Kittasin myös pari pikkulevyä ja maalasin yhden listan.
Tiistaina
myös K-Citymarketille kittikohtien hionta
ja sen jälkeen seinien pohjamaalaus.
Minä maalasin alhaalta ylös ja työkaverini nosturilla ylhäältä alas,
koska seinät olivat korkeita.
Keskiviikkona
Ruununmyllyyn ja siellä kittasin kolme pientä vessan kattoa.
Sen jälkeen sittarille taas pintamaalaamaan liikehuoneistojen seinät.
Sen jälkeen sittarille taas pintamaalaamaan liikehuoneistojen seinät.
Toisen liikehuoneiston seinästä maalattiin vain yläosa, koska alaosa tulee eri värillä.
Minä paarailin ja työkaverini telasi.
Torstaina
Ruununmyllyyn.
Kolmen katon hionta ja pohjamaalaus
sekä yhden kopin katon kittaus.
olin koko päivän pois, koska minulla oli autokoulun syventävä vaihe
eli pari teoriatuntia alkaen klo 09:00 ja niiden jälkeen Riihimäelle liukasradalle.


Ei kommentteja:
Lähetä kommentti