perjantai 6. toukokuuta 2016

ma 2.5- pe 6.5.2016 Ruununmylly

Vappu oli ja meni, back to work!

Tällä viikolla hiottiin ja pohjamaalattiin huoneita.
Putsailin myös ikkunan karmeista tasotteita, sekä petrasin kittikohtia.
Pesin myös pohjakamat eli kaksi telaa, kuokkapensselin sekä nurkkapallon.

Torstai oli pyhäpäivä ja oli ihan mukavaa viettää vapaapäivä, kun ilmatkin suosii :)
Perjantaina pääsinkin jo hieman aikasemmin viikonlopun viettoon!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti