keskiviikko 1. kesäkuuta 2016

ma 30.5.- ke 1.6.2016 Ruununmylly

Nyt on viimeinen viikko työssäoppia takana 
ja perjantaina sitten pitäisi olla #valmismaalari !!

Koko työssäoppiaika, kolme ja puolikuukautta, meni hirmu nopsaan
 ja paljon on tullut opittua.
Tykkäsin työssäoppimispaikastani 
ja sielä aloitankin maanantaina palkallisen työn! :)

Alla pari kuvaa ja vähän tekstiä, mitä tein vielä tälläviikolla.

Maanantaina
hioin, pohja- ja pintamaalasin yhden vessan katon.
Maalasin myös kaksi tehosteseinää, molemmat kahteen kertaan.
Pesin myös rissan, pensselin ja rajaajan.




Tiistaina
hioin, pohja- ja pintamaalasin yhden kotelon sekä maalasin kaksi
pientä seinän pätkää.

Keskiviikkona
maalasin yhden lipan, korjailin seinien alareunoja,
yhdeltä "parvekkeelta" paikkamaalaus,
laattojen reunoissa olevien akustojen maalaus.
Pohjamaalasin myös kolme pientä vessan kattoa.