keskiviikko 1. kesäkuuta 2016

ma 30.5.- ke 1.6.2016 Ruununmylly

Nyt on viimeinen viikko työssäoppia takana 
ja perjantaina sitten pitäisi olla #valmismaalari !!

Koko työssäoppiaika, kolme ja puolikuukautta, meni hirmu nopsaan
 ja paljon on tullut opittua.
Tykkäsin työssäoppimispaikastani 
ja sielä aloitankin maanantaina palkallisen työn! :)

Alla pari kuvaa ja vähän tekstiä, mitä tein vielä tälläviikolla.

Maanantaina
hioin, pohja- ja pintamaalasin yhden vessan katon.
Maalasin myös kaksi tehosteseinää, molemmat kahteen kertaan.
Pesin myös rissan, pensselin ja rajaajan.




Tiistaina
hioin, pohja- ja pintamaalasin yhden kotelon sekä maalasin kaksi
pientä seinän pätkää.

Keskiviikkona
maalasin yhden lipan, korjailin seinien alareunoja,
yhdeltä "parvekkeelta" paikkamaalaus,
laattojen reunoissa olevien akustojen maalaus.
Pohjamaalasin myös kolme pientä vessan kattoa.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti