Maanantaina
maalasin jonkun konehuoneen katon, nauhotin sekä
pohjamaalasin yhden tuulikaapin.
Tiistai
meni kittaillessa.
Keskiviikkona
hiontaa ja pohjamaalausta.
Torstaina
finistelyä.
Päivä päättyi noin kahden aikaan ja sitten pääsikin pääsiäisloman viettoon! :)
























