I13MP - MUSTONEN
keskiviikko 9. maaliskuuta 2016
ke 9.3.2016 Ruununmylly
Tänään hioin taas yhden ison huoneen ja
maalattiin se työkaverini kanssa noin puolet ja puolet molemmat.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti
Uudempi teksti
Vanhempi viesti
Etusivu
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti