I13MP - MUSTONEN
keskiviikko 9. maaliskuuta 2016
ma 7.3.2016 Ruununmylly
Hiihtolomalta palattu töihin hyvillä mielin.
Maanantaina hioin ja pohjamaalasin yhden huoneen.
Nauhoitin myös pari saumaa.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti
Uudempi teksti
Vanhempi viesti
Etusivu
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti