Tänään oli heti aamusta seinien hiontaa,
Kun huoneiden seinät oli hiottu, aloimme työkaverini kanssa maalaamaan niitä käsipelin telaamalla.
Maalasin kaksi huonetta, ja niissä on nousevat/laskevat katot eli seinät ovat aika korkeat toisesta päästä, joten maalasin ensin seinän yläosan ja sen jälkeen alaosan.
Kun olin maalannut huoneet, menin petraamaan eilen kittaamani kopin eli hioin kittikohdat ja paikkamaalasin ne.
Kun hommat oli pulkassa, sainkin lähteä jo noin kahden aikaan kotiin ansaitun hiihtoloman viettoon! :)




























