Päivä alkoi seitsemältä Loimalahden työmaalla.
Hommaksi sain ikkunoiden suojauksen, ettei ne sotkeennu kun tasoitus tehdään.
Suojauksessa käytin suojausmuovia ja maalarinteippiä.
Taukoeväät oli mukava nauttia aamuauringossa :)
Mutta tänään ei sitten mitään muuta sen kummempaa kerrottavaa. Huomiseen!





Ei kommentteja:
Lähetä kommentti