lauantai 20. helmikuuta 2016

ke 17.2.2016

Tänään suuntasin Ruununmyllyn päiväkodille, jossa työmaa oli. 
¨
Minulle esiteltiin aamulla paikkoja kuten sosiaalitilat ja kahvihuone. 
Minulle näytettiin myös hommani mitä alan tekemään, eli suojaamaan ikkunoita. 
Siihen minulle annettiin tarvikkeet; suojausmuovia, suojausteippiä sekä sakset.
Mestari teki minulle myös kulkuläpyskän, eli aamulla mennessä töihin pitää laittaa itsensä sisään ja töistä lähdettäessä taas ulos.
Työmaalla ihmiset olivat mukavia.

Suojausmuovirullassa oli itsessään teippi ja
rulla menikin välillä solmuun ja se toi vähän haastetta saada se taas järjestykseen.

Suojausta teinkin sitten koko loppupäivän.






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti