I13MP - MUSTONEN
keskiviikko 24. helmikuuta 2016
ti 23.2.2016 Ruununmylly
Tänään sain hommaksi pienen seinän pätkän nauhoituksen.
Viimeksi olenkin nauhottanut ensimmäisenä vuonna muutaman sauman, elikkäs onhan siitä jo sitten melkein kolme vuotta aikaakin.
Suojasin myös kuvissa näkyvät ikkunat.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti
Uudempi teksti
Vanhempi viesti
Etusivu
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti