Maanantai
kului kolmen kopin katon pintamaalauksessa.
Tiistaina
kittasin yhden komeron katon, maalasin muutamat listat kahteen kertaan,
sekä pohjamaalasin käytävän seinää.
Keskiviikkona
komeron katon hionta, pohjamaalaus ja parin tunnin päästä pintamaalaus,
kun pohjamaali oli kuivunut.
Torstaina
parin huoneen hiontaa ja pohjamaalausta.
Finistelin myös huoneet ja akustoin nurkat.
Perjantaina
kittikohtien hionta ja petraus.
Lähdin töistä n.10 aikaan kotiin, koska minulla särki päätä. :(



