I13MP - MUSTONEN
sunnuntai 22. toukokuuta 2016
ma 9.5.- pe 13.5.2016 Ruununmylly
Pohjamaalasin yhden kopin.
Sitten koppiin finistelyt ja akustot sekä pintamaalaus.
Pohjamaalasin myös yhden seinän ja
putsasin tasotteita oven karmeista ja tiiliseinistä.
Maalasinpa myös pari listaakin pintamaaliin ja
sitten tein muita ihan perus pikkujuttuja.
Pintamaalasin myös yhden ns. yläkerran.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti
Uudempi teksti
Vanhempi viesti
Etusivu
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti