sunnuntai 17. huhtikuuta 2016

ma 11.4.- pe 15.4.2016 Ruununmylly

Maanantaina
nauhoitin, sekä hioin ja pohjamaalasin yhden komeron.


Tiistaina
kittasin ja akustoin komeron sekä myös tuulikaapin.
Pintamaalasin yhden pienen huoneen.
sekä kittasin yhdestä aulasta ikkunaseinän.

Keskiviikkona
Pintamaalasin aamusta yhden komeron. 
Sen jälkeen yhden huoneen hionta ja pohjamaalaus. 
Iltapäivästä huoneen kittailua.

Torstaina
en ollut töissä, koska aamulla heti herättyäni särki hirveästi päätä. :(

Perjantaina
maalasin kaksi tuulikaappia pintamaaliin.

Ensi viikolla sitten koululle näyttöä tekemään! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti