Ensimmäinen työssäoppimispäiväni alkoi 07:30 työmaalla Loimalahdessa.
Kun saavuin työmaalle, tutustuin kohteeseen.
Sen jälkeen aloinkin jo hiomaan talon alakerran seiniä.
Kun seinät oli hiottu, aloimme työkaverini kanssa laittamaan pinnanvahvistuskangasta.
Pinnanvahvistuskangas laitetaan seinään, jonka jälkeen sen päälle tehdään tasoitus.
Kankaan tehtävä on estää halkeilut.
Rullan pituus on 50metriä ja se on 100cm leveää.
Kangas kiinnitetään lasikuitutapettiliimalla ja liisteröinti tehdään suoraan seinään.
Kankaat painellaan kiinni lastalla.
Ohensimme liiman sopivan löysäksi. Sen jälkeen mittasimme seinän korkeuden ja siitä miinustettiin n. 10cm ja mitan mukaan leikkasimme kankaat pöydällä.
Sitten alkoi kankaiden kiinnitys.
Myös jämäpalat joita jäi, sai laitettua seiniin.
Kankaan laitto oli suht. nopeaa ja helppoa, koska se ei ole kauhean tarkkaa hommaa ja esimerkiksi saumojen ei täydy olla puskussa.
Kun kaikki kankaat oli kiinnitetty, pääsimme lähtemään kotiin puoli yhden aikaan.



Hienoa Eveliina.
VastaaPoistaKiitos Anna
Poista